۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰

امام جمعه شهر چمران:

دشمنان همیشه در مورد ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند

دشمنان همیشه در مورد ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: دشمنان همیشه در مورد ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند ولی درس عبرت نمی‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز این هفته در جمع نمازگزاران شهر چمران اظهار کرد: این روزها از بعضی تریبون‌ها بحث رفراندوم را مطرح می‌کنند که باید به آنها یادآوری که نظام اسلامی ایران تنها حاکمیتی است که نوع حاکمیت خودش را به رأی گذاشت.

وی افزود: به کسانی که به برکت این نظام آبرو پیدا کرده‌اند، تذکر می‌دهیم که این بحث‌های تفرقه‌انگیز را مطرح نکنند چرا که ملت ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت فقیه صاحب بصیرت هستند و در دام حیله‌های دشمن نخواهند افتاد.

امام جمعه شهر چمران تاکید کرد: دشمنان همیشه در مورد ملت ایران دچار اشتباه محاسباتی می‌شوند ولی درس عبرت نمی‌گیرند. می‌گویند آزادی نیست، اگر آزادی نبود هر وقت اراده می‌کردید، پشت تریبون نمی‌رفتید و هر چه می‌خواستید علیه نظام می‌گفتید.

عبادی ادامه داد: کشور دوست و هم‌پیمان شما تا حالا چند بار انتخابات برگزار کرده و به رأی مردم احترام گذاشته شده است؟ اصلاً مردم این کشور تا حالا صندوق رأی را دیده‌اند؟ نظام اسلامی در این ۴۳ سال بارها رفراندوم برگزار کرده و مردم بارها به جمهوری اسلامی آری گفتند اما شما بصیرت ندارید که ببینید.

وی تصریح کرد: حضور مردم در لبیک به ولایت و امام جامعه در راهپیمایی‌ها، حضور حماسی در انتخابات گوناگون و حضور میلیونی مردم بصیر ملت ایران با هر نگاه و اندیشه‌ای، در تشییع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رفراندوم دیگری بر حقانیت نظام بود.

وی با گرامیداشت ۲۴ آبان ماه روز «کتاب و کتابخوانی» گفت: بحث کتاب و علم و دانش در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد. جامعه‌ای زنده است و حیات دارد که اهل انس با کتاب باشد.

امام جمعه شهر چمران تاکید کرد: همه مسئولان باید به مقوله کتاب و کتابخوانی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا سنت کتابخوانی در زندگی مردم جاری و ساری شود.

حجت الاسلام عبادی به وضعیت کتابخانه شهر چمران اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود به کتابخانه شهر چمران از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توجه و این کتابخانه برای استفاده مردم این شهر تجهیز و تقویت شود.

کد خبر 5629579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha